یا مظلوم

مرجع دانلود و متن شعر مداحی سینه زنی لری و لکی

یا مظلوم

مرجع دانلود و متن شعر مداحی سینه زنی لری و لکی

یا مظلوم

بسم الله الرحمن الرحیم
من تو این وبلاگ متن شعرهای مداحی و سینه زنی لکی و لری همراه با فایلشون رو اینجا قرار میدم لطفا در صورت خراب بودن لینکها تو قسمت نظرات خبرم کنید. و اگه کسی مایله که توی وب مطلب برازه نظر بده که براش یه نویسنده براش ایجاد کنم.
دوستان در صورت تمایل میتونن متن شعرهای خودشون ( اگه فایل صوتی یا تصویریش هم هست رو به همراه لینک دانلود فایل ) تو قسمت نظرات قرار بدین که به اسم خودتون نشر بشه.
یا حسین


بایگانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سی چی حوشکه لووت


مگر نرتی و فرات سی چی حوشکه لووت

د لوو نهر علقمه سی چی برده خووت

غم تو ون خاک عزا مینه هر دو شونم

و کی بوئم برارکم ایی درد گرونم

  د کربلا بی کسی منه مر نییی

 پشت و پناهم ابرار مین جنگ تو بییی

 ایی خور د کربلا کی بوره مدینه

که دشمنون کافرت کشتنت د کینه

حیف تو که ام البنین و عزات بشینه

 شو تاریک و داغ و سر داغ

پر خین دلم چی لاله باغ

یه گوشه دی دلم بی داغ نمنه

گل خوشبو سی چی دی باغ نمنه




نظرات  (۶)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۴ حسین قائدرحمتی
ای دمت گرم سالار خیلی دنبالش میگشتم .بازم دمت گرم
پاسخ:
سلام
التماس دعا
خیلی خوشم ازاین نوحه میاد عالیه ممنون
پاسخ:
سلام
التماس دعا
۰۲ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۹ محمد دارابیان
عالیه خیلی ازش خوشم میاد
پاسخ:
سلام
التماس دعا
من چندساله محرم دارم دنبال این نوحه میگردم بلاخره پیداش کردم دمت گرم خیلی قشنگه
پاسخ:
سلام التماس دعا
نوحه یا ربه حقه پنجتنه را در این جا بگزارید خواهش
پاسخ:
سلام
اگه پیداش کنم ان شاالله
۰۷ شهریور ۰۲ ، ۱۱:۱۵ محمدکریم بازگیر

سلام

اصغرم شهیدبیه اصغرم شهیدبیه

وتیرکافرکشیا آروم بیه

وخدا دی ظلم ای یه بدترنیه

وجاآو مه اصغرم هدف بیه

ظالمیل چه ظلمونی کرد وشیعه

کی دنیا حونه ظلمی و وژ دیه

اصغرم شهیدبیه اصغرم شهیدبیه

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی