یا مظلوم

مرجع دانلود و متن شعر مداحی سینه زنی لری و لکی

یا مظلوم

مرجع دانلود و متن شعر مداحی سینه زنی لری و لکی

یا مظلوم

بسم الله الرحمن الرحیم
من تو این وبلاگ متن شعرهای مداحی و سینه زنی لکی و لری همراه با فایلشون رو اینجا قرار میدم لطفا در صورت خراب بودن لینکها تو قسمت نظرات خبرم کنید. و اگه کسی مایله که توی وب مطلب برازه نظر بده که براش یه نویسنده براش ایجاد کنم.
دوستان در صورت تمایل میتونن متن شعرهای خودشون ( اگه فایل صوتی یا تصویریش هم هست رو به همراه لینک دانلود فایل ) تو قسمت نظرات قرار بدین که به اسم خودتون نشر بشه.
یا حسین


بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

کربلا سوز عطش میواره

ده دلم داغ برار میکاره

اوه حسین نازنین

سرور و سالار دین

عاشورا وه یاد او

ده چشیام میواره خین

موه بمیرم سی برارونم

شو و روز قراُون سیشو میهونم

شو و روزم بی اَسر و دامون

ایه روله برار دردت وه جونم

کربلا سوز عطش میواره

ده دلم داغ برار میکاره

چن ساله وه یاد او

مرگ میکم آرزو

وه یاد عزیزنم

 نشسم وا آبرو

هیه هنا میکم وه عزیزونم

بار کرده شادی ده حونه‌مونم

وقتی میری سرشو وه نیزه

اُر غم اما وه آسمونم

کربلا سوز عطش میواره

ده دلم داغ برار میکاره

شیشه عمر منه

نزنیت سنگ کینه

مردمون بی وفا

وه عزیز فاطمه

یه سر عزیز پیغمبره

یادگار فاتح خیبره

نکیتو شادی وه بالا سرش

وه خدا یه شافع محشره

کربلا سوز عطش میواره

ده دلم داغ برار میکاره


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
محب الائمه

نظرات  (۱)

عالیییییییییییییییییی بود
پاسخ:
سلام
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی